Salgsbetingelser

Brukerbetingelser for Cliniqueevita.no

Generelle vilkår

Ved kjøp av produkter har du samtidig akseptert og godkjent gjeldende betingelser. Registrering For å handle hos cliniqueevita.no må du ha leveringsadresse i Norge. Cliniqueevita.no kan ikke inngå avtaler med mindreårige uten foresattes godkjenning. Bindende kjøpsavtale kan kun inngås med personer over 15 år. Vi sender alle pakker til leveringsadressen som er lagret på ordren når vi registrerer din innbetaling.

Betaling

Du kan betale med visa og Mastercard.

Tilbud

Tilbud gjelder så langt lageret rekker.

Frakt

Frakt 99 kr ved bestilling under 600kr

Leveransevilkår

Clinique Evita har forsendelser til hele Norge. Leveringstiden varierer for det enkelte produkt, men ligger vanligvis mellom 4 og 7 virkedager etter registrert innbetaling. Vi tar forbehold om lengre leveringstid i perioder med mye trafikk hos oss eller vår transportpartner. Brevpakker leveres normalt sett i din postkasse. Men i noen tilfeller, for eksempel hvis postkassen din er full, må du hente pakken på postkontor. Da vil du få henteseddel i postkassen. Servicepakker leveres til ditt postkontor. Dersom du ikke er hjemme på avtalt leveringstidspunkt, ikke henter varene eller nekter å motta dem, vil varene bli returnert til oss for din regning. Du vil i slike tilfeller i tillegg bli belastet et gebyr på kr. 200,- fra det innbetalte beløp i tillegg til returfrakt etter Postens satser. Opprinnelig frakt krediteres ikke. Dersom du ber Posten om å returnere varen, samt at du på forhånd melder fra til oss om at du benytter deg av angreretten innen fristen, skal du bare betale for returkostnaden.

Skadde sendinger

Dersom du mottar en skadd sending, plikter du som kunde å forholde deg til våre rutiner som gjelder ved mottak av en skadd sending. Send mail til siri@cliniqueevita.no og beskriv skaden. Varer som er skadet etter sending med Posten må fremvises på postkontor og skademelding må fylles ut.

Vareinformasjon

Clinique Evita gjør hele tiden sitt beste for å gi deg korrekte produktopplysninger. Vi tar allikevel forbehold om feilaktig produktbeskrivelse. Vi tar også forbehold om at det av ulike årsaker kan bli tomt på lager. Reklamasjon og angrerett Alle henvendelser som gjelder reklamasjon, skade på varer, feil ved leveransen eller angre kjøp, skal rettes skriftlig gjennom mail. Det er viktig at du registrerer saken i korrekt kategori. Du får da svar fra oss snarest mulig. Ikke send tilbake varer før du har fått beskjed om dette fra saksbehandler, på denne måten unngår du misforståelser eller unødvendige returkostnader.

Angrerett og angrefrist, generell informasjon

Forbruker kan gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at selger har oppfylt sin opplysningsplikt iht. angrerettloven og varen og angrerettskjema er mottatt. Forbruker må gi melding til selger dersom angreretten benyttes. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristens utløp. Det stilles ikke formkrav til meldingen, men denne bør av bevismessige årsaker være skriftlig. Vi anbefaler deg på det sterkeste å sende melding om dette via kategorien “Angre kjøp på mottatte varer” under “Kundeservice” på “Min side”. Angrerettloven griper ikke inn i rettigheter du har etter blant annet kjøpsloven hvis det skulle oppstå mangler. Dersom du beholder varen kan du på visse vilkår kreve prisavslag, omlevering (ny vare), eller heve kjøpet og få kjøpesummen tilbake. Hvis du benytter deg av angreretten innen fristen skal du ha tilbake det du har betalt for varen. Varen skal sendes tilbake til selger før oppgjør finner sted. Returkostnader må du dekke selv, med mindre selger har misligholdt avtalen eller selger i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare fordi den bestilte vare ikke var tilgjengelig. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde. Det vil si at du kan ikke angre kjøpet hvis du har brutt forseglingen på produkter til personlig pleie og liknende.

Reklamasjon, generell informasjon

Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget den gi selgeren skriftlig melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen.